دوباره مهدی موسوی بخونی برام...

امشب شب جمعه است،جمعه...و تو غمگینی                 من در کنارت هستم و من را نمی بینی

هی عکس ها دورِ سرت در گریه می گردند                   آهنگران،چمران،جهان آرا و آوینی

یادت می آید:«قرمه سبزی دوست دارم با...»               تا انعکاس عکس گنگت داخل سینی

احمد پدر را اشتباهی محض می داند                         خط می زند زهرا مرا از دفتر دینی

تو مثل سابق پیش من در چادری گل دار                      با آن دهان و چشم و ابرو و لب و بینی

در رکعت سوم به شک افتاده ای انگار                       و پشت شیشه می زند بارانِ سنگینی

دارند می پوسند با تو با زمان با عشق                        بر روی میزِ کارِ من گل های تزئینی

از من چه مانده جز دوتا تصویر بر دیواز                    یک رادیو یک خاطره یک فرش ماشینی

شب ها میان سجده می آیی به آغوشم                        اما نمی فهمد تو را این شهر پایینی

تا صبح گریه می کنم در عطر موهایت                     سر را که بالا می کنی من را نمی بینی

*این شعر در دو پرنده کو چولو نه پرنده بود،نه کوچولو و در کتاب حتی پلاک خانه را(با یک کلمه تغییر) آمده است


نظرات شما عزیزان:

nabi
ساعت20:13---7 شهريور 1391
i lofe u mamad
پاسخ:fada nabi joon.lofe khodeti:D


حمید
ساعت11:07---24 تير 1391
سلام
بهترین شعری رو که میتونه مصداق کامل یه غزل پست مدرن باشه، انتخاب کردین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:مهدی موسوی,شب جمعه,شعر,حتی پلاک خانه را,پرنده ی کوچولو, | 17:59 | نویسنده : Mohammadreza Sheikh hasani |

  • دانلود کتاب
  • وکیل